GoodHabitz is met ingang van het seizoen 2022-2023 rugsponsor van PSV. De marktleider in Europa op het gebied van online trainen heeft daarvoor een contract voor drie seizoenen getekend. GoodHabitz staat vanaf komende zomer op de achterzijde van de PSV-tenues van PSV 1, Jong PSV en de jeugdelftallen van de club.
Today is a good day to… be back!
GoodHabitz en PSV werken al sinds 2015 succesvol samen. Het Eindhovense bedrijf werd zeven jaar geleden lid van de Business Club van PSV. Het personeel van de club maakt sindsdien dankbaar gebruik van de online trainingsmodules die GoodHabitz aanbiedt. In het seizoen 2018-2019 stond GoodHabitz ook al op de achterzijde van de PSV-tenues. Voor het destijds relatief kleine GoodHabitz betekende deze samenwerking een boost in de naamsbekendheid in Nederland en Europa.
Perfecte match
“We zijn enorm verheugd dat het bedrijf nu terugkeert op de achterzijde van ons tenue”, reageert Commercieel Directeur Frans Janssen. “GoodHabitz is een echt Eindhovens bedrijf dat op een karakteristieke, eigenwijze manier opereert en daarmee grote internationale successen boekt. GoodHabitz is innovatief en heeft de ambitie om net als PSV internationaal een nog grotere expansie te realiseren. Het is een perfecte match voor PSV”, aldus Janssen.
Globale groei
“We zijn trots op deze samenwerking met PSV, een grote club in Europa”, vertelt Maarten Franken, CEO van GoodHabitz. “PSV is een verbindende factor in de regio en daar maken wij graag deel van uit. In de Brainportregio bevinden zich een hoop slimme mensen, slimme bedrijven en slimme samenwerkingen. Met dit sponsorship helpen we elkaar om onze hoge ambities waar te maken.” Milan Hofmans, CMO bij GoodHabitz, voegt toe: “Daarnaast is het natuurlijk een geweldige aanvulling op onze compleet nieuwe marketingstrategie om naast Nederland en Europa de wereld te veroveren met GoodHabitz. Het internationale karakter van zowel PSV als GoodHabitz wordt voor beide partijen een win-winsituatie.”