Met de campagne ‘Leen League’ heeft Freo een prestigieuze reclameprijs veroverd. Maandagavond won de shirtsponsor van PSV de Zilveren ADCN Lamp tijdens het ADCN Lampen-gala in Paradiso. De campagne kwam tot stand dankzij een samenwerking tussen Freo, PSV en reclamebureau Havas Worldwide.
Met de campagne ‘Leen League’ heeft Freo een prestigieuze reclameprijs veroverd. Maandagavond won de shirtsponsor van PSV de Zilveren ADCN Lamp tijdens het ADCN Lampen-gala in Paradiso. De campagne kwam tot stand dankzij een samenwerking tussen Freo, PSV en reclamebureau Havas Worldwide.
PSV speelde eenmalig in shirts met 'Te Leen' achterop.
Leen League
Freo, PSV en reclamebureau Havas Worldwide ontwikkelden de Freo Leen League. In deze campagne kregen alle PSV-fans in het seizoen 2012-2013 de kans om een stukje van hun favoriete club te lenen. Van de spelersbus tot en met de trainer en van het Philips Stadion tot en met de Europa Cup I. Als kick-off speelde PSV de competitiewedstrijd tegen Willem II eenmalig in shirts met daarop ‘Te leen’ in plaats van Freo. Daarnaast werd de website <u>www.gekvanpsv.nl</u> gelanceerd waar ook de campagne van dit seizoen te vinden is.
V.l.n.r. Coert Buiting, Edgar Kuipers en Bart van de Winkel van Havas Worldwide met de ADCN Lamp.
<iframe width="468" height="263" src="//www.youtube.com/embed/Hy_8o0rKr5I" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>