PSV heeft een Official Partner-contract getekend met EDCO Eindhoven BV. Het bedrijf heeft zich tot medio 2023 aan de club gebonden.
Het doel voor ogen
Het partnerschap met PSV weerspiegelt de Europese ambitie van EDCO om te scoren op alle vlakken. Maar het dichtbij huis-gevoel speelt ook een belangrijke rol; het Eindhovense bedrijf wil graag laten zien iets voor haar stad én club te willen doen. Als business partner zal EDCO breed zichtbaar zijn in alle communicatie van PSV, in en om het stadion. Ze willen vooral laten zien dat EDCO een internationaal bedrijf is met mooie merken en altijd op zoek naar nieuw talent in allerlei disciplines.
Onlosmakelijk verbonden
“EDCO draagt op de achtergrond de club al jaren een warm hart toe”, zegt Michiel van de Riet, Head of Marketing EDCO Eindhoven BV. Presteren op het hoogste niveau is onlosmakelijk verbonden aan PSV, ongeacht of het sportief of zakelijk is. Deze waarde delen wij en we zijn enorm trots op ons verstevigde partnership met PSV. Het is voor ons dan ook niet meer dan logisch dat we zichtbaar maken dat we een geweldige match zijn.”
PSV blij met Eindhovens familiebedrijf
“PSV is erg trots op dit nieuwe partnerschap”, vult Frans Janssen, Commercieel Directeur bij PSV aan. Onze 2 organisaties werken al jaren samen en dit partnerschap bouwt hierop voort. We zoeken graag de samenwerking op met bedrijven van hier om steeds maar weer de verbondenheid met de stad Eindhoven te benadrukken. De partner overeenkomst met dit Eindhovense familiebedrijf onderstreept dit nog maar eens.”
Een perfecte match
Met een mediabereik van 1,4 miljoen mensen per week, is PSV één van de grootste marketing- en mediaplatformen van Nederland. Het is voor EDCO Eindhoven dan ook de perfecte gelegenheid om meer bekendheid te genereren voor de organisatie en de onderliggende merken. Want al kent niet iedereen de organisatie, in ieder huis zijn wel EDCO producten te vinden. De vertegenwoordiging van PSV op Europees niveau zorgt tevens voor internationale exposure.
EDCO Eindhoven BV
EDCO is opgericht in 1978 als een import/exportbedrijf en heeft sinds die tijd een unieke positie verworven als global trade partner. Zij leveren retail concepten aan supermarktketens, tankstations, winkelketens, warenhuizen, bouwmarkten online platformen en meer. Het assortiment bestaat uit meer dan 40.000 producten, waaronder huishoud, elektronica, tuin-, fiets- & sportproducten, speelgoed, gereedschap en auto accessoires. Recent is de categorie (seizoens)homedeco toegevoegd aan het aanbod. De kracht van EDCO is om deze producten uit voorraad te leveren.
EDCO brengt haar producten op de markt onder een sterk merkportfolio: Grundig, Motorola, Dunlop, Slazenger, Alpina, Philips, Stanley, Black+Decker, Kinzo, Umbro, Dirt Devil, Mica en vele anderen. Dit alles wordt gepresenteerd in ruim 25.000m2 showroom bij Eindhoven Airport en verschillende andere locaties in Europa.