De Eindhovense multinational EDCO is vanaf heden de mouwsponsor van Jong PSV. De groothandel in consumentengoederen heeft getekend voor een periode van drie jaar. EDCO was al official partner van PSV.
Jong PSV komt uit in de Keuken Kampioen Divisie, het op-één-na hoogste niveau in de Nederlandse voetbalpiramide. De wedstrijden van de beloftenploeg zijn dan ook regelmatig te zien op televisie. De combinatie van exposure tijdens de wedstrijden, bij het eerste elftal en op shirt van Jong PSV, helpt bouwen aan een nog sterkere naamsbekendheid voor de organisatie en de onderliggende merken. Want al kent niet iedereen de organisatie, in ieder huis zijn wel EDCO producten te vinden.
Het Eindhovense import- en exportbedrijf uit 1978 heeft een unieke positie verworven in de markt als global trade partner. Zij leveren datagedreven retailconcepten aan supermarktketens, tankstations, winkelketens, warenhuizen, bouwmarkten, online platforms en meer. Het assortiment bestaat uit meer dan 60.000 producten, waaronder huishoud, elektronica, tuin-, fiets- en sportproducten, speelgoed, gereedschap en auto-accessoires.
EDCO brengt haar producten op de markt onder een sterk merkportfolio: Grundig, Motorola, Dunlop, Slazenger, Alpina, Philips, Stanley, Black+Decker, Kinzo, Umbro, Dirt Devil, Mica en vele anderen. In een schitterende 25.000m2 grote showroom bij Eindhoven Airport, samen met diverse andere locaties verspreid over Europa, wordt dit alles gepresenteerd.
Bevestiging en beloning
Commercieel Directeur Frans Janssen is trots dat de samenwerking met de Eindhovense wereldspeler wordt uitgebreid. “Dat we nu de volgende stap zetten is de bevestiging dat de samenwerking voor beide partijen bevredigend is. Daarnaast is het een beloning voor de jeugdopleiding. Elk jaar maakt een groep talenten bij Jong PSV hun profdebuut. Dat sponsoren zich rechtstreeks via hen willen profileren, is een beloning voor het werk dat op PSV Campus De Herdgang wordt geleverd.”
Onlosmakelijk verbonden
“We zijn enorm trots dat we de volgende stap kunnen zetten in ons lange partnership met PSV”, vertelt Michiel van de Riet, Head of Marketing EDCO Eindhoven. “Dit geeft ons extra ondersteuning om onze regionale betrokkenheid te tonen en te blijven werken aan onze bekendheid. We zijn echt enorm trots dat de grootste talenten van PSV straks met EDCO op de mouw spelen.”