Business | DPG Media tekent drie jaar bij als mediapartner PSV

Business | DPG Media tekent drie jaar bij als mediapartner PSV
2 min
PSV1

DPG Media en PSV hebben de samenwerking met drie jaar verlengd. Het moederbedrijf van meer dan honderd nieuwsmerken blijft daarmee tot en met medio 2027 aan als de mediapartner van PSV.

Met titels als het Algemeen Dagblad, het Eindhovens Dagblad, NU.nl, Qmusic en Sportnieuws.nl is DPG Media de grootste mediagroep van Nederland en Vlaanderen. Deze titels bieden diepgaande sportberichtgeving aan een breed publiek, waarmee DPG Media zich positioneert als hét toonaangevende nieuws- en sportplatform.

Commercieel Directeur Frans Janssen is dan ook blij met de verlenging van de samenwerking. “We kunnen ons geen sterkere mediapartner wensen. De afgelopen jaren heeft onze samenwerking mooie resultaten opgeleverd. Via de kanalen van DPG Media boren we nieuwe doelgroepen aan en krijgen we aandacht voor verschillende exploitaties naast het voetbal. Ik ben benieuwd wat de komende drie jaar ons nog meer gaat brengen.”

Rijke geschiedenis
Ook DPG Media ziet in PSV een waardevolle strategische partner, zegt Michael Meuleners, Partnership Manager van DPG Media: “Met het Eindhovens Dagblad als onze vertegenwoordiger in deze regio, hebben we een lange en rijke geschiedenis met zowel Eindhoven als PSV. We zijn dan ook bijzonder trots dat we dit partnership kunnen verlengen. Het biedt ons de mogelijkheid om samen met verschillende bedrijven prachtige campagnes te realiseren, zowel lokaal, regionaal als nationaal, met een speciale focus op de Brainport-regio.

De afgelopen jaren hebben we op het gebied van contentcreatie intensiever samengewerkt, zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via het Eindhovens Dagblad en het Algemeen Dagblad, en de opbouw van ons nieuwe merk Sportnieuws.nl. Ons doel is om, samen met PSV, het clubgevoel verder te laten groeien en uit te dragen, ver buiten de lijnen van het veld. We brengen PSV naar elke fan, in elke hoek van de regio.”